Fulltextové vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Ordinační doba a sídlo MUDr. Anny Jiráskové
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
28
Ordinační doba a sídlo MUDr. Anny Jiráskové
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
29
Ordinační doba a sídlo MUDr. Anny Jiráskové
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
30
Ordinační doba a sídlo MUDr. Anny Jiráskové
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
1
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
2
Účetní obce - konkurz
Vakcinace psů proti vzteklině
Výkup jablek
3
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
4
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
5
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
6
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
7
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
8
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
9
Sběr železa a nebezpečného odpadu
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
10
Účetní obce - konkurz
Výkup jablek
11
Výkup jablek
12
Výkup jablek
13
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
14
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
15
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
16
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
17
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
18
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
19
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
20
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
21
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
22
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
23
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
24
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
25
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
26
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
27
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
28
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
29
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
30
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
31
Nabídka Rychlého Internetu
Výkup jablek
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 16:00 - 19:00 hod.
    Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod.

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 491 483 272
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@obeczdarky.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Žďárky, Žďárky 35, 549 37 Žďárky, případně faxem na číslo 491 483 272.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 16:00 - 19:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod.

Telefonické podání: pevná linka - +420 491 483 272
Poštou na adresu Obecní úřad Žďárky,Žďárky 35, 549 37 Žďárky
Elektronicky na e-mail: info@obeczdarky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6rva32j
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Žďárky,Žďárky 35, 549 37 Žďárky
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

bez poplatku 

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,00 Kč

poskytnutí údajů z informačního systému dle zákona č. 634/2004 Sb. 

20,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu